15. OT - Off Topic

Vill du bli medarbetare på Choklad iFokus?

2018-02-04 17:28 #0 av: Carmarino

Skriv då ett PM till mig, gärna med en liten presentation om ditt intresse för choklad. Glad

Jag har inga krav på att du ska vara jätteaktiv, men det vore trevligt om du vill vara med och delta i diskussionerna, och göra sajten till en trivsam plats att vara på.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-03-08 17:33 #1 av: Carmarino

Är det ingen som har lust att vara medarbetare på den här sajten? Glad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-03-08 18:22 #2 av: MonicaLagerquist

Vill inte vara medarbetare men jag hänger gärna lite här om det går bra. Skämtar

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-03-09 07:52 #3 av: Patrikperssonoslo

Jo, jag skulle tycka att det var kul att vara medarbetare men jag är i Norge.

Anmäl
2018-03-09 08:12 #4 av: MonicaLagerquist

#3 Men det spelar väl ingen roll i vilket land man bor i.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-03-09 11:19 #5 av: Carmarino

#2 Du är självfallet välkommen utan att var medarbetare. De andra medlemmarna på sajten är ju inte heller det. Glad

Anmäl
2018-03-09 11:20 #6 av: Carmarino

#3 Vet inte vad som gäller för medarbetare, men jag kan kolla upp det.

Anmäl
2018-03-09 11:49 #7 av: Fransu

Som det är just nu orkar jag inte ha några extra åtaganden, tyvärr. Kanske längre fram. Glad

Anmäl
2018-03-09 13:03 #8 av: Carmarino

#7 Hälsan går alltid först. Glad

Anmäl
2018-03-09 19:35 #9 av: vallhund

Jag kan bidra med trevlig stämning o att plocka bort troll.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

Anmäl
2018-03-09 19:42 #10 av: Carmarino

9# Det får du så gärna göra. Tummen upp

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.