Drickbar choklad

Räddningstjänsten rycker ut – under O'boy-krisen

2018-09-03 11:42 #0 av: Jimmy.L

O'boyen har tagit slut. Nu rycker räddningstjänsten Storgöteborg ut för medborgarna. ”Vi har – som alltid – en lösning på kniviga situationer”, skriver man på Facebook.

https://www.expressen.se/gt/raddningstjansten-rycker-ut-under-oboy-krisen/

Sajtvärd för Debatt, Mina Foton, kust & Hav, Militärhistoria, Skärgårdsbåtarna, sport, Stockholm No stress cabo verde , Göta Kanal

Det pågår koordinerad spam på iFokus riktad mot Debatt

Anmäl
2018-09-03 13:09 #1 av: Carmarino

Vilken tur att räddningstjänsten bistår med recept på varm choklad. Skrattar

Även om det är gott att göra varm choklad på det sättet så smakar det inte som O'boy, så de som försöker blir nog besvikna. Skämtar

Vill man göra riktigt god varm choklad så byter man ut kakaon mot några bitar av favoritchokladen. Smaka av så att det blir rätt styrka. Tummen upp

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-03 21:31 #2 av: Tarotstollan

Äsch det var ju vanlig kakao, som man kokar i vanliga fall!Vilar huvudet i handen
Jag trodde när jag läste rubriken att de hade O´boy på lager eller något sådant.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.