OT - Off Topic

Lösgodisets dag den 29 september

2018-09-29 11:55 #0 av: Carmarino

Idag är det lösgodisets dag. Det kanske inte riktigt hör hemma på en chokladsajt tycker ni, men det finns ju faktiskt en hel del choklad som säljs som lösgodis. Dessutom kan man använda godis när man gör olika saker med choklad. Det är ju bl.a. Plopps nya chokladsmaker bevis på.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-29 11:57 #1 av: MonicaLagerquist

När jag köper lösgodis plockar jag bara på mig choklad.Ev ett eller annat gelehallon.

S*Blå Katten Cornish Rex och La Permuppfödning.

Anmäl
2018-09-29 11:59 #2 av: akvarium123

Denna dag är verkligen en toppen dag tycker jagGapskrattar Fler dagar önskar vi av dessa dagarSkrattar

Anmäl
2018-09-29 12:06 #3 av: Carmarino

Måste erkänna att jag kan ha lösgodisets dag flera dagar i månaden - eller mer. Skrattar

Brukar också köpa en del choklad, men även salt lakrits som t.ex. skruvar och djungelvrål.

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-09-29 12:27 #4 av: Fransu

En dag värd att firas! Skrattar

Jag firar den också betydligt oftare än en gång om året.

"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."

Anmäl

Bli medlem på iFokus

För att kunna delta i diskussionen måste du bli medlem på iFokus. Det går snabbt, enkelt, och kostar ingenting. Medlemskapet ger dig tillgång till över 300 sajter.