Allmänt om choklad

Rosa kitkat

2018-11-01 20:19 #0 av: molam

Idag testade jag kitkat med rosa kakaobönor.... vet inte riktigt vad jag känner inför den... tänkte se om nån annan testat den och vad ni tyckte om den? :p

~Sajtvärd på Disney ifokus och Leopardgecko ifokus~

*Medarbetare på Akvariefisk ifokus och Autism ifokus

Anmäl
2018-11-01 20:30 #1 av: Silver83

#0 Har dock inte testat den, men skulle gärna vilja... Var hittade du den nånstans? Funderar

Anmäl
2018-11-01 21:15 #2 av: molam

#1 hittade den på Willys

Anmäl
2018-11-02 15:24 #3 av: Carmarino

Har inte testat just KitKat, men jag gissar att den är täckt med den rosa chokladen Ruby? Den har jag däremot testat, och kunde konstatera att den blir godare när man har ätit den några gånger.

https://choklad.ifokus.se/discussions/5a5fb6a4ce12c427ef001427-ruby-choklad-fjarde-sortens-choklad

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-11-02 16:14 #4 av: molam

Kommer nog inte äta den nått mer, åt den igår, så fick vi magsjuka, vilket resulterade i spyor vilket gör att jag alrig mer äter det vi ätit samma dag som vi kräks pga kräkfobi xD tack och lov är den inte så god, hittills så ingen sorg x3

Anmäl
2018-11-10 19:18 #5 av: Ghosthunter

Rosa Kitkat? Det har jag inte sett. Har överhuvudtaget inte sett rosa choklad🙂

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl
2018-11-10 19:25 #6 av: Carmarino

Har inte heller sett den rosa Kitkat:en, men så här ser den rosa chokladen ut:

https://choklad.ifokus.se/discussions/5a5fb6a4ce12c427ef001427-ruby-choklad-fjarde-sortens-choklad#39

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Anmäl
2018-11-10 21:38 #7 av: Ghosthunter

Aha...men är det lite jordgubb eller hallonsmak på den rosa? Det är färgen som får mig att tro det.

**ΤΟ ΜΕΓΑ ΘΗΡΙΟΝ DCLXVI**

"Döden innebär inte ett slut, det är bara en förändring"

"Världen skulle må bra med lite mer Värmland"

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.