Annons:
Etiketthögtider-choklad
Läst 553 ggr
Carmarino
2019-04-19 15:29

Glad Påsk!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar alla medlemmar här på sajten en riktigt Glad påsk.

Har inte varken chokladkycklingar eller chokladharar, men det har en gång varit choklad i det här påskägget. 🙂


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Annons:
Lussan20
2019-04-19 15:34
#1

Fint ägg! Trevlig Helg till alla som tittar in! Mvh/WL🌺

Tarotstollan
2019-04-19 15:53
#2

Glad Påsk! Jag har inte köpt något speciellt chokladigt påsk godis ännu men det är ju inte försent!🙂
Kan ju vänta tills de säljer det för halva priset!😉
Nja, det enda jag gillar är ju Anthon Bergs marsipanägg men de är ju så dyra!!😕
Sen skumgodiset doppat i choklad går ju alltid ner…🤤

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
2019-04-19 17:03
#3

Ja, det är bättre att vänta till "efter-påsk-rean" på godiset. Det brukar jag också göra. 😃

Köper inte Anthon Bergs marsipanägg längre. Vet inte om det är mina smaklökar som har förändrats eller de som har ändrat innehållet i äggen, men jag tycker inte att de är lika goda som förr i tiden. Har köpt några varje år, men blivit besviken varje gång så nu köper jag inte dem längre.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Carmarino
2020-04-09 11:33
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

Glad Påsk!


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

[Jimmy.L]
2020-04-09 15:19
#5

Glad påsk.

Tarotstollan
2020-04-09 23:04
#6

Ha en trevlig Påsk!

Har inte köpt något godis ännu, får se om jag köper något i morgon om jag går ut då!
Det mesta av "påskgodiset" kommer i öppna kartonger som lösvikt och folk står med skedar och öser i påsar, tycker inte det är särskilt bra i dessa corona tider! Så jag köper bara sådant som ligger förpackat i plastpåsar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Annons:
[[eskils_]]
2020-04-10 10:52
#7

Glad Påsk! 🎂

#6 Köper aldrig lösgodis annars och skulle aldrig äta sådant nu i dessa tider.

Tarotstollan
2020-04-10 22:59
#8

Jag har nästan helt köpa lösgodis också, köper jag något så blir det från de övre behållarna där ungarna inte når det.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

[VSK]
2020-04-11 04:56
#9

Glad Påsk 

Carmarinos väckarklocka när det är dags att gå upp och baka praliner 😃

https://www.hd.se/2020-04-10/hogt-ljud-over-helsingborg

Tarotstollan
2020-04-11 05:29
#10

#8. Ser att jag missade ordet "slutat" i inlägget ovan. Antar att ni fattade det ändå!😉

#9. Fruktansvärt ljud! Jag hade blivit vansinnig om jag hade blivit väckt av det!😡

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
2020-04-11 05:46
#11

#9 Tack och lov hördes det inte ända hit upp. Hade också blivit vansinnig av att behöva höra det i över en timme.


¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Upp till toppen
Annons: