Läskigt chokladsugen
Jag är såå sugen på choklad, sitter här och dregglar över alla recept och bara önskar att jag var hemma så jag kunde baka, eller att någon kom till mig med en stoooor kladdkaka.
Har ni ofta den här typen av chokladsug och är de kopplat till något speciellt?
Jag kan bli jättesugen på choklad vid vissa tillfällen då jag vet att det finns choklad hemma. Det är lättare när jag vet att det inte finns nåt hemma. :P

tvärtom! det är när det inte finns nåt hemma som jag alltid blir toksugen! det slår aldrig fel
H9/V9 Årsta AIK
"Hade handboll varit enkelt hade det hetat basket"
chokladoman! :D… jag kan inte klara mig en dag utan att bli sugen på choklad…
det är som #2 säger, när man inget har så är det som värst…

nu köpte jag choklad… massa med choklad… sånt jag egentligen inte riktigt räknar som choklad.. men gott var det!!

Måste banta - ingen choklad för mig på länge
.

jag vägde mig idag, fick en ordentligt chock, det där med frossa choklad ska definitivt få sin ände
#2 & 6 Ni får väl bjuda hem mig igen, ungarna skulle bli överlyckliga och vi feta! Förresten så ska jag baka ett gäng riktigt smarriga chokladmuffins idag, om de blir så bra som jag vill. Fast jag är ganska bra på det där med efterräter tycker jag.
Jag hoppas att det har fixat sig med min dator nu så jag kan vara mer aktiv.

jag är så ********************* sugen på choklad just nu. är plågsamt nära att gå iväg till preem för att köpa något. men har inte råd och vill försöka sluta äta choklad på veckorna. är så chokladsugen att om mamma ens kommer i närheten av mej och öppnar käften för att säja något så exploderar jag. jag vill ha choklaaaaad!
speciellt när jag är stressad blir jag sugen på choklad.
/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

Choklad är bland det bäst som finns, problemet för mig är att jag får dålig hy :/
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Älskar choklad, vill äta i massor var dag :)
Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

äh… choklad är värt det, det har jag insett nu. jag får oxå dålig hy av choklad. men det struntar jag i, för choklad är gott! och jag bryr mej inte om vad folk tycker om min hy! :D dom kan däremot gärna få ge mej mer choklad ^^

ooops. dubbelt :P
Choklad är bra! =)
MER CHOKLAD ÅT FOLKET!!