Choklad iFokus

Choklad

Etikettallmänt-choklad
Läst 956 ggr
Tatsu
0

Spoonful of Chokolate

Jag testade en sak som jag köpte på en liten affär, en pinne med en chokladbit längst ner, man värmer mjölk och låter chokladen smälta, det var supergott.
Det är en holländsk firma som tillverkar dessa små godbitar.www.spoonful.nl står det på förpackningen.
Fanns i många olika smaker jag provade Irish Cream men jag tog varmt vatten eftersom jag inte kan dricka så mycket mjölk för magen.

Det kan jag verkligen rekommendera för det var jätte gott./Tatsu

Faxlin
0

Ohh, det låter gott. Finsn dessa i vanliga mataffärerna tror du elelr måste man hitta någon specialaffär?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Tatsu
0

Jag vet inte vart man kan hitta deras varor, jag hittade mina på en blomsteraffär som har lite inredning och smått och gott, prylar helt enkelt.
Om du tittar på hemsidan som tillverkaren har ser du hur de ser ut. (adressen på #0)
De var inte så dyra och det godaste jag smakat på länge. /Tatsu

[Niike]
0

Låter jättegott!

Faxlin
0

#2: Måste kolla in deras sida. Helt klart, det låter verkligen smaskigt.

Audiatur et altera pars

Vattnadal
0

Venuschoklad som finns med i länkarna här har något liknande. Bara att beställa över nätet, istället för att göra av med kalorier på att springa runt i affärer!

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter

Faxlin
0

Det finns sådana klubbor på en av chokladaffärerna i Gävle med. Hittade dem när vi var in med Malin och köpte vinterskor :-) Dock köpte jag inte hem någon. Kanske kan vara något att unna sig till julen :-)

Audiatur et altera pars

Migoff
0

Det är sånna klubbor jag gör, fast runda :)

Faxlin
0

#7: Häftigt tycker jag att du gör dem själv :-) Du får visa upp dina klubbor här inne.

Audiatur et altera pars

Migoff
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kanske en dålig bild, har tyvärr ingen bild på dem som färdigförpackade.

Faxlin
0

#9: Ohh, de var jättefina. Säljer du sådana?

Audiatur et altera pars

Migoff
0

Oj, de var ofärdiga där ^^. Ska leta reda på en bild då de är doppade också. Njae, det vet jag inte ^^. Har bara gort dem två gånger :P

Faxlin
0

De ser i alla fall riktigt proffsiga ut tycker jag. Jag skulle lättigt köpa av dig i alla fall :-)

Audiatur et altera pars