mardröm, choklad vill man ju inte tröttna på, samtidigt som det finns mycket mat jag inte vill vara utan!
Qui dormit, non peccat
Jag lyckades inte få upp artikeln - varför kan hon bara äta choklad?
Mardröm säger jag också! Det KAN bli för mycket av det goda! Jag skulle inte ens vilja äta choklad varje dag. Halva njutningen är ju att det är något man äter då och då.
_No way! Yes way!

#2 Egentligen så kan hon äta mer än choklad, men hon har valt att leva på choklad eftersom det är lättsmält och enklast misstänker jag, kopierar in artikeln!
Hon kan bara äta choklad
Choklad är det enda som Eva kan äta utan att kvävas.
STORBRITANNIEN.
Den 30-åriga barnflickan Eva Verissimo äter bara choklad. Det är nämligen den enda föda som hon kan svälja. 30-årigen lider av ett sällsynt sjukdomstillstånd, Achalasia, som påverkar övre delen av magsäcken.
Detta innebär att hon måste tugga minst 15 gånger innan hon sväljer - annars kvävs hon. Hon upptäckte snart att choklad var den mat som enklast gick att få ner. Nu äter Eva choklad till frukost, lunch och middag.
- Alla tror att det är en dröm och tycker att det verkar roligt. Men det är det inte. Det är en mardröm. Allt jag vill är att kunna äta vanlig mat, säger hon till News Of The World.
Eva tvingas injicera Botox i matstrupen för att mat ska kunna passera. Men än så länge har behandlingen inte uppvisat några resultat. Inom kort ska hon opereras för att försöka få bukt med sina problem.
- De flesta som lider av Achalasia lever på vätskor och mosad mat. De förlorar ofta en hel del vikt och det tar lång tid att få i sig något, säger Tom Dehn, expert inom ämnet.
Qui dormit, non peccat
Oj, så vill man ju inte behöva konsumera ett njutningsmedel som choklad. Stackars människa.
Jag tycker faktiskt inte SÅ synd om henne då. Visst att det är tråkigt att inte kunna njuta av vilken mat man vill. Men det är ju självvalt att hon äter så mycket choklad… Om jag var hon skulle jag köra på diverse matersättningsdrycker och unna mig choklad då och då. Jag har en kusin som inte har något smaksinne och i princip lever på ersättningsdrycker eftersom det är tråkigt att tugga "papp".
_No way! Yes way!
sånt kan ju inte vara kul, undrar om hon äter nån specialchoklad då, för det är ju knappast troligt att hon får i sig alla näringsämnen hon behöver på enbart marabou (för att ta ett exempel)