Choklad iFokus

Choklad

Etikettglass
Läst 2785 ggr
ThomasOlenas
0

Magnum Temptation Chocolate

Krispig, mörk belgisk choklad utanpå. Len chokladglass inuti med läckra bitar av vit belgisk choklad, sega brownies och mjuk chokladsås.

Nu har jag hittat en ny favorit glass…

Har du smakat den? vad tycker du om den?

//Thomas, Medarbetare på fotboll.ifokus

Fnyan
0

har smakat den, jag gillade den men ingen favorit, absolut inte ! :p
för de första så var det knappt nå browie bitar eller chokladsås alls i den ;p

CarinaA
0

Tacka vet jag Ben&Jerrys lösglass !!

Belindaa
0

Hade tänkt smaka den igår, men den fanns inte i affären :( Det blev en Ben&Jerrys lösglass istället, den var god den med! supergod..Flört

Dalna
0

Jag tyckte den var jättegod :) Men som #1 säger, det var lite för lite av browniebitarna i den. Väldigt mastig mörk choklad, skönt att den inte var så stor annars hade jag inte orkat äta upp den.

ThomasOlenas
0

#1, #4 i min glass var det massor av chokladsås, och även ganska mycket brownie bitar:o

//Thomas, Medarbetare på fotboll.ifokus

Tussebus
0

Oj det låter supersmarrigt!!

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Livzson
0

Har inte hunnit testa B&J lösglass än. Det brukar inte bli att jag offrar 25 spänn på en glass, men någon gång måste jag åtminstone testa den!

Jag gillar Magnum Temptation, dock blir jag nästan proppmätt av den.

// Lisa, medarbetare på Twilight

Belindaa
0

#7 så stor skillnad är det väll inte mellan 22 kr och 25 kr? Flört

Livzson
0

#8 Nej, men B&J glassen ser så liiiten ut.. Tyst
Har ätit M-T endast två gånger.. ;)

// Lisa, medarbetare på Twilight

Belindaa
0

#9 nej, den är faktist lagom i storleken! Om den hade varit större hade den blivit för mastig Foten i munnen

EMfe
0

Den är så sjuukt god! Åt en idag, men blev lite ledsen ett tag, haha jag tappade halva sidan med choklad på backen x)

Jag tycker att den är ganska liten om man jämför med andra glassar, men det räcker faktist gott och väl :D

hus-musen
0

jodå den är skaplig men inte värd 22 kronor..

Qui dormit, non peccat

Belindaa
0

#12 ingen "lösglass" är värd sitt pris idag tycker jag! de har blivit så sjukt dyra Obestämd

Choklad
0

Jo men kan ju göra glass själv, då kan man lägga i vad man vill. Har man inte lust att tillaga glassen så kan man ju köpa vaniljglass och bara blanda med vad man tycker om…men jag ska pröva magnum temtation chokolate..om den nu har kommit ut i vår affär , de brukar vara lite sena på att skaffa nytt…Rynkar på näsan

U R us

hus-musen
0

#13 Näe de har blivit alldeles för dyrt med glass.. Köper alltid en stor låda eller en halvliter nu mer! Om jag inte är på resande fot då=)

Qui dormit, non peccat

Belindaa
0

#15 precis, vi med Glad

[Niike]
0

Inte smakat den, men därimot den andra… Magnum Temptation Caramel. Underbar!

feiner
0

Dyr och löjlig. Inte värt att köpa en andra gång tyvärr. Jag och en vän köpte en varsin sort och testade tillsammans. Öppande asken och asgarvade. En liten glass låg på ett veckat papper. Smakmässigt inget hissnande heller. Slå ihop glassen till en så den blir smaskigare och som en normalstor magnum. Just nu är det betala mer för mindre. Sorry, asken är inte värt det.

agnes_S
0

Låter ju gott, måste nästan prövas! ^^

Royalz
0

Ska också prova denna :) Låter supergod!

Tussebus
0

Nu har jag smakat den. Hmm..fast jag tror nog den smakar bättre om den inte har legat i väskan under träningen som varade i två o en halv timme Flört. Den var lite småsmält om man säger så. Fick äta den ovanför handfatet hehe

// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus

"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

Ebba-A
0

Jag måste ha, nu. Låter så gott.

Värd på Choklad iFokus

lillbakaren
0

Min absoluta favoritglass är ben&jerrys chocolate fudge brownie och min andra favvo som jag gillar lika mycket som den är marsglass:) Jag är 12 år. o tjej.. GALEN I CHOKLAD. ;)

Sunrise
0

Jag smakade båda… Tyckte inte chokladbitarna i den ena var goda, och browniebitarna var bara som lite smulor. Den andra var godare, dock inte värd priset. Min favorit 'pinn-glass' är Magnum Mayan Mystica… Mmm… ;9

MixiDixi
0

Den är jätte-dyr! Urgh … det vore 18 kr för den, här kostar den 25 kr.