Choklad beroende? JA! ❤
Choklad, Choklad på kvällen, Choklad framför datorn, Choklad efter middagen. Jag har ett stort Choklad beroende för mörk Choklad! När det inte finns Choklad i kylen så finns det i affären, om man vill ha version…
Ta en liten skål/litet glas etc, ta 3-4 teskedar smör-klickar. En tesked med cacao rätt mycket. blanda ihop smeten, sen blanda i dubbelt så mycket havregryn som du tog cacao. Blanda i vaniljpulver lika mycket som du tog av cacaon, sen ta en tesked socker. Provsmaka och tillsätt vad du tycker du vill ha, mer socker mer cacao eller liknande. ↔ En blandning som jag brukar göra när det blivit för mycket choklad och jag vill ha version.
Eller så köper jag Chokladhaveredrycken på ICA.
Någon som lider av beroende, vad gör du åt det? Någon som har tips på annan blandning? 

Lider och lider=p Jag älskar choklad och äter det gärna men jag håller mig oftast till mörk choklad av hög kvalite och då behövs det inte så mycket. Varierat är det också, det är så olika smak på olika kakor beroende på tillverkare och bönsort och kakaohalt.
Jag är med choklad beroende 
Fast jag kräver ljus choklad 
Måste testa ditt lilla recept ^^
Jag älskar chocklad jätte mycket men jag håller mig till två rutor (85% kakao) av hög kvalitet om dagen.
Jag älskar choklad! Jag brukar göra chokladbollar^^
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Äter all choklad i alla slags former.
Dock gillar jag inte mörkchoklad så mycket..
lovisa