Choklad iFokus

Choklad

Etiketterprathörnanhelger
Läst 36 ggr
Carmarino
2

Glad Påsk 2025!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Önskar er alla här på Choklad iFokus en riktigt Glad Påsk! Hoppas ni får riktigt mycket choklad i era påskägg.
🥚🐣🐓🐔🐇

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

[solljust]
2

Glad Påsk 🐣

Soligajag1
2

Glad Påsk.
Kram
😀🐤♥️🐔🐓🌹

HH 🙂

Tarotstollan
2

Jag får inget påskägg och vill jag ha choklad får jag ge mig ut och köpa själv!
Ha en trevlig Påskhelg!🐰🐰

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
1

#3: Samma här, förutom att jag har massor med choklad hemma. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

When the last tree is cut, the last fish is caught, and the last river is polluted; when to breathe the air is sickening, you will realize, too late, that wealth is not in bank accounts and that you can't eat money. -Alanis Obomsawin, filmmaker

• Redigerat 2025-04-18 00:33 av Carmarino
Heddiz
2

Glad påsk alla fina! 😊
Jag har inte fått något eget påskägg, däremot fick min man ett påskägg från sin firma som jag kommer äta upp själv. Innan han ens hunnit smaka.
Skämt åsido. Jag lämnar lite godis åt honom såklart, men det mesta kommer nog jag äta upp.😅

The more i get to know people.
The more I love my Dog
"Mark Twain"

Carmarino
1

#5: Har inte heller fått något påskägg, men jag har några stycken som prydnad på köksbordet. Så om jag skulle vilja så kan jag fylla dem med choklad. 😋

Carmarino
2

Sedan har jag det här jättestora påskägget. Min mor köpte det för många år sedan, för hon trodde mina katter skulle vilja ligga och sova i det. Det ville de inte, för det var alldeles för instabilt.

Om jag skulle vilja så har jag tillräckligt med påsar med choklad för att fylla det här ägget. 😅