Kakao?
Vilken kakao-sort anser ni vara godast? Bäst kvalitet? Vill gärna ha tips. Alltså sort, märke osv.
Valrhonas kakao… fast jag kan inte så mycket om den men den är helt klart godast i varm choklad eller som glasyr på mina superbrownisar 
Kommer ett test med just valrhonas kakao när min dator och uppkoppling har planerat att fungera igen. Jag kan skriva hyllmeter om hur dålig den gamle dumburken är… *Önskar tomten kommer med en mindre och kraftigare dator i år* 
Otippat nog, Willys kakao. Jag tycker klart bättre om den än alla andra jag testat - inklusive Vahlrona :) (Men den kommer för all del som tvåa…)
Fazer's ögon cacao :)

Valrhona är min favorit hitills… men det är ju också den enda riktigt högkvalitativa kakaon jag provat
ICA's kakao är min bästa vardagskakao. Tidigare hade jag mest Fazer's med den har en otäck bismak.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Medarbetare på kvinna.ifokus.se
"Cogito, ergo sum!"..........."Jag tänker, alltså finns jag!"
#4. Valhrona? Har aldrig sett sådan kakao. Finns den i vanliga matbutiker? Är den rättvisemärkt?
Jag testade också Willys efter att den "vann" testningen i en tidning jag läste och jag använder också Willys numer. Mycket smak i den.
Jag skrev av testet i den här tråden. Tyckte det var lite kul.