Choklad iFokus

Choklad

Etikettallmänt-choklad
Läst 1146 ggr
Ebba-A
0

Chokladyoghurt

Är det någon är som har smakat Skånemejeriers vaniljyoghurt med chokladflarn i? Köpte den igår och jag personligen tycke den är jättegod att bara äta som den är. Sen har en len vaniljsmak från äkta mexikansk vanilj och dom tunna chokladbitarna ger en härlig smak :)

Värd på Choklad iFokus

Faxlin
0

Chokladyoghurt är något som är mycket populärt här hemma bland barnen. Dock så känns det lite som om de okynnesäter den så vi handlar inte hem den så ofta faktiskt.

Men jag blir populär när jag köper hem den i alla fall.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Veronica
0

Visste inte ens att det fanns chokladyoghurt! Måste jag smaka någon gång

Amor vincit omnia

Faxlin
0

#2: Jag får ta med mig en hink nästa gång jag kommer till dig :-)

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#3 Japp!

Amor vincit omnia

Faxlin
0

#4: Då fixar vi det :-) Så får du äta youghurt och jag gosa bebis :-)

Audiatur et altera pars

Veronica
0

#5 Du är så välkommen!

Amor vincit omnia

hus-musen
0

jo har sett den på reklamen, o den verkar god!

Qui dormit, non peccat

Faxlin
0

Kan skvallra att Lidel har en i en blå hink som är väldigt god och relativt billig med faktiskt.

Audiatur et altera pars

nadnadiine
0

Chokladyoghurt?

vart tar världen vägen? o.o

Faxlin
0

#9: Till frukostparadiset om du frågar mina barn. :-)
Töserna i familjen vart ännu mer glada när vi under husdjursmässan sov över hos Kerstin och Kent och de fick smaka chokladkakor, tunna tunna som en ostskiva som man har på smörgåsen. Tydligen ett danskt påfund. Och Kent som är Dansk han tar då hem detta från Danmark och barnen fick smaka det på smörgåsarna till frukost. Säg hur ofta man kan dricka oboy på morgonen och äta en mjukmacka med en chokladskiva på :-) Nyttigt? Knappast. Men gott enligt töserna :-)

Audiatur et altera pars

Migoff
0

Blä! Vad äckligt att blanda mat med godis -,-

Belindaa
0

Någon som vet om det finns att köpa från Skånemejerier uppe i västerbotten?

Brukar blanda Oboy i filet, hehe. Blir faktist gott!
Förut fanns det flingorna START med chokladbitar i, det var riktigt gott, men säljs tyvärr inte längre :/ Saknar dom verkligen….:)

Belindaa
0

Någon som vet om det finns att köpa från Skånemejerier uppe i västerbotten?

Brukar blanda Oboy i filet, hehe. Blir faktist gott!
Förut fanns det flingorna START med chokladbitar i, det var riktigt gott, men säljs tyvärr inte längre :/ Saknar dom verkligen….:)

Oriel
0

Gillar den :D Det är typ vanlig vanilj youhurt med mörka chokladbitar :)

-' Rebecca Johansson

[Tassy]
0

#10 käkade det till frukost var och varannan dag när jag bodde i dk Skrattande

Faxlin
0

#15: haha, fler som har fått testa på det där med choklad på mackan alltså. Skojigt :-)

Audiatur et altera pars

Choklad
0

ÄÄÄlskar choklad! Men att ha det på mackan? Nej där stoppar jag.

Men en annan "äcklig" sak man kan göra är att först stoppa in ett chips i munnen, sedan en bit mjölkchoklad…mums..Oskyldig

U R us

Faxlin
0

haha, ja det där med chips och choklad ihop lät inte ett dugg nyttigare i alla fall :-)

Audiatur et altera pars

hus-musen
0

mm choklad på mackan, finns inget som piggar upp så bra=) hade en period där jag nästan jämnt hade chokla på mackan o så drack jag ett glas oboy till=) lite väl mycket socker kanske men jag vaknade iafSkrattande

Qui dormit, non peccat

Choklad
0

# 18    Hehe nä..men gott …eller så kan man ta och doppa en pepparkaka i smält choklad….

Jag visste inte att det fanns yoghurt med chokladbitar i….måste jag testa!

U R us

Belindaa
0

Har smakat den nu och jaa….visst var det gott, men jag tycker inte jag kännde någon större smak av choklad. Men lite iaf ;)

[Tassy]
0

#16 yepp, först tyckte jag de var skvatt galna där borta i grannlandet Skrattande men det var ju gott!

Oriel
0

Första gången smakade den inte gott men när jag åt den andra gången var den jättegod xD

-' Rebecca Johansson

Katarina2
0

Åh..macka med choklad!…Påminner om när jag gick i skolan och man köpte fralla med en mums-mums i…fanns på flera bagerier här Norrköping…Nån som vet om man fortfarande äter dom?

Faxlin
0

Fralla med mumsmums i? det har jag aldrig hört talas om måste jag säga. Låter rätt smaskigt men onyttigt dock. Fast det är klart, det mesta som är smaskigt är onyttigt :-)

Audiatur et altera pars

hus-musen
0

Hmm fralla med mums-mums låter ju lite lagomt nyttigt=)

Qui dormit, non peccat