Vit Choklad :O
Fick nyss reda på att Vit Choklad inte innehåller kakao utan bara kakaobönans fett.
Blev lite lätt chockad eftersom jag trodde på allvar att det var kakao i den x'''D (Jag är vanligtvis inte helt blåst! (:)
Fettet från kakaon är dessutom smak & luktlös…..surt….
-' Rebecca Johansson

Hihi jasså visste du inte det
Om du veta mer så finns det en artikel här om choklad=)
Qui dormit, non peccat
Egentligen borde jag kunnat räkna ut det xD
-' Rebecca Johansson
Vit choklad är gjort av kakaosmöret bara, mörk- och mjölkchoklad är av både kakao och kakaosmör.
Kakaosmör används även i endel hudvårdsprodukter.
Värd på Choklad iFokus

Visste inte jag heller…
Men gott är det!
Älskar vit choklad över lite frukt o så in i ugnen!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

det visste inte jag heller….
Borde jag vetat eftersom jag är gammal 
// Liinda

Det visste jag sen jag var på chokladprovning ;)
Min kusin som gjorde världens godaste vitchokladmousse för ett tag sen, den godaste efterrätt jag har ätit….galet gott ;) mmm
#6 Vitchokladmousse är verkligen underbart gott!
Att vit choklad inte innehåller kakao visste jag sedan förut, har nog läst på förpackningarna ett antal gånger :P Dessutom kan man ju nästan gissa det i och med den vita färgen ;)
Så, nu fick jag svar på det med ;) Visste faktiskt inte detta, har ett tag nu funderat på vad vit choklad igentligen är, trodde faktiskt inte alls att det änns va kakao i det, eftersom den va vit =P
Jag visste inte det heller, men så har jag ju inte heller tänkt på det någon gång. Jag gillar inte ens vit choklad längre (Hur konstig är inte jag) sedan jag smakade vit blockchoklad som inte alls var god, så nu äter jag inte inte vit choklad, har typ fobi för det :p
Jag äter bara mjölkchoklad, helst marabou, gooott XD
Jag älskst vit blockchoklad x'D
-' Rebecca Johansson
Tack (A) XD
-' Rebecca Johansson