Valborg!
Gör ni något speciellt idag på Valborg? :)
Själv håller jag på med desserten.
Cookiemousse med jordgubbspuré, krossade maränger, färska jordgubbar och chokladsås. Ska lägga upp det riktigt fint sen också.
Värd på Choklad iFokus

Ska på grillfest till en kompis. Har ingen aning om vilka mer som kommer förutom hennes syster. Kan bli kul. Så blir det kanske gemensam vandring ner till brasan sen.
// Tussebus, Sajtvärdinna på HBT ifokus
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

inte mycket som de ser ut nu.. killen spelar tv-spel och jag sitter framför datorn=)
Qui dormit, non peccat

Låter lugnt och skönt 
"Amor vincit omnia et nos cedamus amori" - Kärleken övervinner allt, så låt oss besegras av kärleken

#3 Ja vi vart kvar i sthlm istället för att åka hem så de blir lugnt=) försöker få tag på nån bra film nu iaf med lite popcorn till ikväll så blir de bra
Ibland är de enkla nöjena de bästa=)
Qui dormit, non peccat

Låt bli att elda så går allt jättebra
. Ha en mycket trevlig kväll till er #4 + alla andra

Desamma! Ha så kul på grillningen Tussebus och din efterrätt Abba-A låter mumsig=)
Qui dormit, non peccat
Fy vad jag har trist.
Valborg oh jag är inlåst, mina kompisar är ute men jag får inte. Usch vad jag blir depp.
Värd på Choklad iFokus
Jag var på fest (: trevlig kväll!

jag firade min födelsedag och var på laxön och höll koll på en kompis

hos oss blev det lungt, grilla lite kött och åt godis 

Vi satt ute och grillade. Det var iofs rätt trevligt men hu så kallt det var!!! Efter att ha gått till brasan fortsatte vi hem till oss där vi öste på med stearinljus, brasa samt singstar och rockband! Det var skojigt värre 
Sen skulle jag upp o jobba kl 6 dagen efter så jag la mig vid halv två med öronproppar och hörselskydd 

Jag hade en spakväll i badkaret:) med levande ljus och firade högtiden med goda chokladbitar:)

Oj, det låter jättemysigt #12!

valborg, jag var på begravning sedan åkte jag hem och njöt av kvällen tillsammans med mina djur.
// Liinda