Vit choklad
Är det någon som vet om det säljs vit choklad ( ej den vita blockchokladen). Är så sugen på vit choklad men hittar ingenstans i affärerna, Kanske finns och beställa på nätet. tacksam för svar.
Det brukar finnas iallafall en vit chokladkaka bland den mörka mer exklusiva chokladen i affärerna. På konsum vet jag att de har ett ganska bra utbud av exklusivare choklad, och däribland vit.
Annars är Vita Lindt Lindor supergod!
Skulle du inte hitta finns det ganska dyr fin choklad här, även vit.
Värd på Choklad iFokus
Har dock inte nån större affär inärheten, Bor ute på landsbyggden, Vill dock inte betala för mycket för den vita. Får höra med affären här om de kan ta hem.

låter gott med vit choklad ,nu blev jag med sugen på det bra med tips på det
Lidl säljer en jättegod vit choklad, 5-pack minichokladkakor (lila omslag). Bra pris dessutom!
det finns bara en vitchokladkaka här och det är lindts "vanilla" den är as god !Typ 17 kr
Var bor du, för här har dom den inte. Och de ville ej ta hem vit choklad då de inte trodde de skulle sälja.
Oskarshamn
Då jag bodde i Ludvika -06, så hade Lidhl där vit choklad med frystorkade jordgubbar. MMM, vad jag saknar den! ! !

Men vit choklad brukar de flesta affärer ha någon sort av. Dåligt tycker jag av din affär attinte ha något av det i sortimentet.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Förstår inte att vit choklad inte är populärere ! Det är ju svin gott!
Vit choklad finns nästan alltid om man kollar på bakavdelningen i affärerna. Både Fazer och Odense har varsin vit chokladkaka där som i.af jag tycker är jätte god! ^^
Hakuna matata!
jo men vi vill ju inte ha blockchoklad.. tycker man ska kunna hitta nåt vid godishyllorna.. inte bakhyllan! Det är min åsikt i allafall.. Jag vill kunna köpa vit choklad ala marabou typ ;)

#12 Fazers smakar som vilken annan vit choklad som helst och det är inte blockchoklad ;) Jag känner i.af ingen större skilnad på den och på "vanlig" vit choklad (den från odense kan smaka lite anrlunda fast det är nog mer för att det blir så stora bitar) ^^
Hakuna matata!
#13 hej jag känner enorm skillnad på den vita bakchokladen än tex lindts vita. Så det är skillnad.