Choklad iFokus

Choklad

Etiketterchokladmärkenchokladbutiker
Läst 4052 ggr
[TheoA]
0

Marabou Caribbean

Marabou Caribbean är den anda chokladkakan i deras limited edition serie med exotiska smaker. Marabou Caribbean har en smak av Banan och Cocos.. Jag vet, det låter inte så gott, men det är jättegott :> Verkligen värt att smaka!! Flört

Otario
0

Låter ju hur gott som helst!

/ Emma

[strondie]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

jag tycker inte att det låter supergott, men absolut ska jag köpa denna för att testa!! =)

[chriistina]
0

cocos och banan är mina favorit smaker tillsammans med choklad. så ska bli riktigt spännande att smaka, måste bara ta mig till affären och köpa den.

Wand
0

Tyckte inte att det lät så gott, var sugen på kokos men när jag såg att det även var banan i så tappade jag lusten. Men jag köpte den ändå, och den är faktiskt riktigt god!

Dock så kommer amigo och vintervit föralltid att vara mina oslagbara favoriter.

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Otario
0

Har nu smakat på den och den är helt underbar! 

Håller med #4 om att amigo och vintervit är fruktansvärt goda :)

/ Emma

Inaarah
0

Då måste ju jag sticka ut lite här… Uppskattade inte alls chokladen, kanske för att jag inte är något fan av banan. Vet inte riktigt, men den föll mig inte i smaken.

Men måste hålla med - vintervit är en solklar favorit! Glad

ellibo
0

Min favorit!Glad

KaiPon
0

Är inte mycket för varken kokos eller banan, faktiskt, men har varit extremt sugen på att prova i alla fall..

Tyvärr har jag lite av ett köpstopp då jag ska iväg i Augusti på en konsert och ska kampa i fyra dar.. Obestämd

Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/

[Dezederia]
0

Jag älskar banan och choklad! Oskyldig

Måste teta den Skrattande

Ellllinor
0

Den är svinigt god! jag hatar banan egentligen men i den var det helt underbart!

Suzi
0

Har smakat den…men den var väl ingen höjdare precis Obestämd Fick mig att tänka på de torkade bananerna i naturgodiset Tungan ute Nej…den gick att äta, men jag tror inte jag köper den mer :p

[marizia]
0

Jag har ätit den, och den var gudomlig gillade smaken av banan och kokos, den var jätte god! Skrattande

2emma2
0

Underbart god!! Skrattande

Amigo, denna, o digestive är mina favoriter!

[Ninjakossan]
0

Fantastiskt god är den! Helt klart min favorit bland alla deras tillfälliga kakor.

[TheoA]
0

På vår lokala hemköp är det 2 stora Marabou Caribean för 25 kr!!

vaanjja
0

jag såg en som hade pecannöt i sig häromdagen, är det nyhet eller är jag bara efter?

Cazzos
0

Ohja, Caribbean är såååååå gött!

#16 Du kanske menar deras nya Limited Edition som heter Orient med smak av mandlar och pistasch?

vaanjja
0

#17 just den! är den god? eller var, jag vet inte om den säljs längre iom limited ;)

Cazzos
0

#18 Den är inte så god så att man säger "Mmmmmm..", men du kan ju alltid smaka och se vad du själv tycker. Glad

Orient faller mig inte i smaken men andra kanske gillar den Flört