Marabou Caribbean
Marabou Caribbean är den anda chokladkakan i deras limited edition serie med exotiska smaker. Marabou Caribbean har en smak av Banan och Cocos.. Jag vet, det låter inte så gott, men det är jättegott :> Verkligen värt att smaka!! 
Låter ju hur gott som helst!
/ Emma
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag tycker inte att det låter supergott, men absolut ska jag köpa denna för att testa!! =)
cocos och banan är mina favorit smaker tillsammans med choklad. så ska bli riktigt spännande att smaka, måste bara ta mig till affären och köpa den.
Tyckte inte att det lät så gott, var sugen på kokos men när jag såg att det även var banan i så tappade jag lusten. Men jag köpte den ändå, och den är faktiskt riktigt god!
Dock så kommer amigo och vintervit föralltid att vara mina oslagbara favoriter.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Har nu smakat på den och den är helt underbar!
Håller med #4 om att amigo och vintervit är fruktansvärt goda :)
/ Emma
Då måste ju jag sticka ut lite här… Uppskattade inte alls chokladen, kanske för att jag inte är något fan av banan. Vet inte riktigt, men den föll mig inte i smaken.
Men måste hålla med - vintervit är en solklar favorit! 
Min favorit!
Är inte mycket för varken kokos eller banan, faktiskt, men har varit extremt sugen på att prova i alla fall..
Tyvärr har jag lite av ett köpstopp då jag ska iväg i Augusti på en konsert och ska kampa i fyra dar.. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/
Jag älskar banan och choklad! 
Måste teta den 
Den är svinigt god! jag hatar banan egentligen men i den var det helt underbart!
Har smakat den…men den var väl ingen höjdare precis
Fick mig att tänka på de torkade bananerna i naturgodiset
Nej…den gick att äta, men jag tror inte jag köper den mer :p
Jag har ätit den, och den var gudomlig gillade smaken av banan och kokos, den var jätte god! 
Underbart god!!
Amigo, denna, o digestive är mina favoriter!
Fantastiskt god är den! Helt klart min favorit bland alla deras tillfälliga kakor.
På vår lokala hemköp är det 2 stora Marabou Caribean för 25 kr!!
jag såg en som hade pecannöt i sig häromdagen, är det nyhet eller är jag bara efter?
Ohja, Caribbean är såååååå gött!
#16 Du kanske menar deras nya Limited Edition som heter Orient med smak av mandlar och pistasch?
#17 just den! är den god? eller var, jag vet inte om den säljs längre iom limited ;)
#18 Den är inte så god så att man säger "Mmmmmm..", men du kan ju alltid smaka och se vad du själv tycker. 
Orient faller mig inte i smaken men andra kanske gillar den