CHOKLADBOLLAR
hej!
jag älskar chokladbollar! är det någon mer som gör det?!
jag här kommer några härliga bilder på chokladbollar…
PS
Är det någon mer som tycker att Kharls kaffe är världens bästa afär?
PS IGEN
Jag vet inte om jag stavade rätt på Kharls…
PS IGEN IGEN
Alla bilder kommer inte i det här inlägget
PS IGEN IGEN IGEN
Bilderna är inte mina, men det är ju inte bilder på någon levande varelse.
Jag älskar chokladbollar
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
Chokladgumman: Man får inte använda bilder man inte har tillstånd till.
Chokladbollar är så gott, speciellt med kokos! Och det är så lätt att göra dem veganska också
Vad bra att det är fler som älskar det!
Chokladgumman, ta o lugna ner dig!
Lugna ner dig! Man lägger inte ut sånna bilder. Var försiktig med vad du visar på nätet, för det kan finnas kvar för alltid…
Det är ialla fall mina bilder Sniffchef!
Jag tycker så synd om lilla långfingret.
PS
Jag är arg på Sniff!
PS IGEN
Sniff (den lilla mini polisen) kommer säkert klaga och stänga av mig, men jag får i alla fall ut trycka mina inre känslor.
OT: Nej, folket vill inte ha bilder, och varför lyssnar du inte på vad Sniff/Signe säger?
#12 jojo, men du kan väl ha dem som typ bakrundsbild, så vi slipper se när du pekar långfinger -.-
Jag kan inte se att jag har gjort något fel. Bra att du inte tar andras bilder, men jag tror nog att dina föräldrar också skulle be dig ta bort bilderna. Andra människor kan bli ledsna, och du gör det bara värre för dig själv. Som sagt, bilder och text kan finnas kvar för alltid, så tänk lite på framtiden. Tänk också på att vem som helst kan se bilderna.
Att publicera bilder på det sättet är inte bra.
Ingen här vill se dig arg. Behöver du avreagera dig råder jag dig att skriva ner vad du känner eller liknande.
Är detta choklad i Fokus eller trams i Fokus?? 
Sorry att jag räkte långfingret. Till dig.
HAHHAHAHA!!! helt random tråd! xD blir sura för ingenting xP en katt hit o ett till surt inlägg dit, ja som sagt helt random trådxD
#20, HAHAHA håller med dig, dog av garv :O Söt hund btw :3
Ahh, menar du mig? Tack! hon hälsar oxå :P Undrbart gullig råtta du har *dregel* :P
Haha ja! jag menade dig :D
Och tack, Bamse hälsar glatt! :D

*Låser tråden *
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus