Marabous nya med kokos.
Snart är den här, kokos chokladkakan!👍
Den ser jag verkligen fram emot!🤤
Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!
- Redigerat 2023-04-20 11:04 av Carmarino

har verkligen saknat marabou med kokos, fanns ju för ett antal år sedan att köpa, men försvann utan förklaring
You can't spell Bitchy without Itchy
Hoppas att denna är lika god!🙂
Ser också fram emot att få testa den. Gillar Co-Co-chokladen, så den här chokladkakan blir förhoppningsvis lika god.
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Klassikern Co-Co är ju jättegod, så denna nya blir nog inte helt fel👍
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Låter gott. Ska spana efter den i butik vecka 7.
Fazer har släppt en ny smak. Rostade mandlar och honung. Ska bara finnas på Hemmakväll än så länge. Den vill jag också testa.
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#5 Du får berätta sedan vad du tyckte om bägge sorterna. 🙂
¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ
Den mörka chokladen med kokos är ljuvligt god, speciellt om den tas från kylen. Denna ser inte så god ut på bilden om jag ska vara ärlig… Men den har alltså funnits förr? Varför försvann den och varför kom den tillbaka undrar jag då.
#6 Fick tag i Fazers nya med rostad mandel och honung igår. Den är god! 🙂
"Grief is like the ocean; it comes on waves ebbing and flowing. Sometimes the water is calm, and sometimes it is overwhelming. All we can do is learn to swim."
#8 Får hålla utkik efter den nästa gång jag är och handlar. 🙂
#8. Får också hålla utkik efter den.