Choklad iFokus

Choklad

Etikettallmänt-choklad
Läst 989 ggr
HannaM
0

Äckligt minne?

Ja har ni något riktigt äckligt minne av choklad?? Hittat något i chokladen, ätit choklad smaksatt mednågot som absolut int epassar eller bar rent ut sagt äcklig choklad.

Jag kommer ihåg en choklad…

Vi var på väg till landet med min familj och pojkvän. I Arboga slår stora chokladsuget till när vi passerar arboga och vi ramlar in på ÖoB för att köpa något att stilla suget med. Vi hittar enorma kakor med choklad. Baronchoklad heter den. Köper den glatt och smakar sen på den. Trodde inte choklad kundevara så äcklig som den var. Den smakade fullständigt obeskrivligt vidrigt. Salt och ja.. äckligt. Alla försökte men ingen gillade den. (Sen gav vi chokladen till pojkvännens familj, dom gillade den.)

sezierra
0

Marabou har en med dajm i… det värsta jag någonting smakat (bortsett från all vidrig choklad som jag inte mins) jag tycker att hela chokladen smakade bränt. Den var inte god i alla fall oavsett om det bara var min kaka som de lyckats förstöra.

AnneN
0

Köpte lösviktsgodis förra vintern och fick då med nå choklad som smakade kaffe… Avskyr kaffe så de var riktigt vidriga, min pojkvän som är kaffegalen tyckte inte heller om dem.

_**/Mvh Anne
**~Sajtvärd på Blandrashundar ~Medarbetare på Support
_Hundägare i Norrbotten? Välkommen till oss på Hundhuset!

[Mariaxx]
0

Mitt äckligaste choklad minne är när jag och min tvillingsyster micrade en rosa choklad (tror den hette Rosa pantern). Fy bubblan, kan inte se annat än vanlig choklad idag…..

Tisdus
0

Mitt äckligaste chokladminne var från en chokladkalender när jag var liten. Chockladen var så vidrig att jag faktiskt kräktes av den… Sen dess har jag inte ätit chokladen från chokladkalendrar… xD

Jennie104
0

Jag har 2

När jag äter Vit choklad

och Jag köpte två Choklad ägg på marknaden för jag tydligen hadde ''klämmt'' på Det när jag kolla vad det var. Det smaka Ur Äckligt!

Hennum
0

jo, det finns viss skräpchoklad som man blir så deprimerad av, choklad ska vara en njutning.. :(

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

sezierra
0

#6 Choklad är njutning… allt annat är inte choklad.. det är någonting som önskar att det var det men inte helt lyckats ;)