Choklad iFokus

Choklad

Etikettallmänt-choklad
Läst 2220 ggr
HannaM
0

Chokladsex

Det finns en mängd prylar av och med chokladlukt,smak och jag vet inte allt som kan användas för att göra sexlivet lite mer chokladigt. Det finns massageoljor och chokladpennor och hela kittet. Någon som provat??? Måste ju vara en höjdare för oss chokladfantaster.

Alexej
0

Tyvärr inte:)

Alla katter har rätt att leva! Döda problemet inte katten....Besök oss gärna på Hittekatter.ifokus och på Djurskydd.ifokus

Hennum
0

jag tycker att choklad i sej ger en upplevelse som är minst lika bra som sex :P speciellt om man inte ätit det på en vecka eller något. men nä, jag har inte testat något sånt. får kanske göra det.

/ Johanna Hoogendoorn, ordförande för Kattens Talan

sezierra
0

Den här tråden får stå för dig Hanna, jag är aldeles för pryd för att yttra mig om sånt offentligt. :)

HannaM
0

Haha japp denhär tar jag på mig=) Och svaret från min sida är NEJ jar har inte provat men mer än en gång övervägt om man skulle göra det… gubben här hemma älskar ju choklad han med, men tänk vad kladdigt det ska bli=p

Vibeka
0

#4 inget man inte kan "slicka" bort! Flört

HannaM
0

#5 sant..=) om man inte är i sängen, haha bruna laka…

sezierra
0

Det finns lakan som är vattenavstötande av typ latex om jag inte mins fel, "För extra kladdiga lekar".Räcka ut tungan

(Skriver åt någon annan som inte ville skriva själv.)

Vänligen
Sezierra, Sajtvärd på Choklad

HannaM
0

det lät svettigt med latexlakan.. hmm man kanske kan köpa lite vaxduk och slänga in i sängen=P eller helt enkelt skippa sängen

sezierra
0

Choklad ska man äta och inte leka med hanna! Eller du kanske har missat att man inte leker med maten =P

tantsotis
0

Nä, inte provat. Ännu. ;) Man behöver ju inte nödvändigtvis hålla till i sängen heller…

Vibeka
0

Ja men!!!! Lite handukar under så ordnar det sig! Skrattande

Iram
0

Fast jag undrar om jag inte föredrar att ha sex först, och sedan slappna av med en härlig bit choklad efterråt. Räcka ut tungan

Alwyn
0

Men åh vilken bra sajt  :oP

Jo jag har faktiskt tänkt på det flera gånger, tänkter prova nån gång för jag älskar choklad  :o)

men man måste inte köpa dyra grejjor i sex-shopar, man borde ju kunna köpa lite chokladsås på ICA haha.

HannaM
0

#13 ja det borde gå lika bra=) chokladsås är gott

Zebben
0

Var faktiskt på sånt där Sexparty för några månader sedan. Man fick klämma och känna på en massa konstiga saker. Fundersam Bl.a så hade de choklad som var till för just chokladsex och den smakade inte gott, så jag rekommenderar i så fall chokladsås. Har dock inte provat på detta, mer än på glassen så klart. Räcka ut tungan Men varför inte….Skrattande

White_Trash
0

Min trista kille är alldeles för pryd för sådana här lekar. Så jäkla trist. Men jag ska försöka. Kanske han kan uppskatta det om man överraskar honom. :-)

isnornin
0

chokladpudding kanske ett alternativ?

MVH Isnornin

HannaM
0

nu jäklar ska det här utvärderas… kladdigt eller ej, det låter förbannat gott och mysigt

sezierra
0

*Host* HANNA *Host* … Jag vill inte veta vad ni ska göra! =P

Sandra76
0

Jo jag har köpt en tub med choklad som man skulle pensla på kroppen med en pensel och så skulle man slicka av den.

Jag kan säga att den var inte god, men jag säger inte om jag penslade den på sambon eller om jag bara smakade från tuben..hehe;)