Choklad iFokus

Choklad

Etiketterpralinerbakverkprathörnan
Läst 48 ggr
Carmarino
1

Miniatyrpraliner

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ann Reardon har youtubekanalen "How To Cook That". Hon brukar ibland göra miniatyrbakverk i ett fullt fungerande miniatyrkök. I senaste avsnittet gjorde hon chokladpraliner och en mjuk chokladkaka under de första fem minuterna av videon. Resten av tiden visar hon en del av de bakverk hon gjort tidigare. Allting går att äta. Det är otroligt fascinerande att titta på, men jag hade aldrig haft tålamod att hålla på med något så pilligt. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
0

😄 Vilket pill! Jag hade aldrig klarat av det, alldeles för tidskrävande för det lilla att äta! Men supergulligt!😍

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Grodan
0

Orkar inte kolla… är det fyllning i pralinerna? mohhahaha

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Carmarino
0

#1: Nej, jag har inte heller tålamod till sådant pill, men det är roligt att titta på det. 😊

¡ɹnʇɐuƃıs ɯos uǝp ɐɥ ɥɔo uǝʇxǝʇ ɹäɥ uǝp ɐɹǝıdoʞ ʇʇɐ ɹöɟ ɹɐlʞ åsʞɔo uɐʇn ʇɹɐɯs ɐɹɐq ǝʇuı np ɹä ɹäɥ ʇǝp ɐsä1 np uɐʞ

Tarotstollan
0

#2. Jag kollade bara på den första filmen som var ca 5 minuter lång. Nej, det var ingen fyllning i, de var för små för det sa hon.
Skall kolla sen på de andra filmerna när jag orkar.

Igår gjorde jag ingenting och blev inte klar, så jag fortsätter idag!

Carmarino
0

#2: Nej, pralinerna är för små för att det ska gå att ha fyllning i dem, så det är bara ren choklad.