Choklad iFokus

Choklad

Etikett: högtider-choklad
Läst 799 ggr
Stormviskaren
0

Alla hjärtans dag = choklad

Idag  är de ju alla hjärtans dag. någon mer som fått choklad???

jag fick Lindor (den röda) mmm så himla gooood

Sen fick jag också Duc dO (pralin hjärtan med ljus choklad och vit choklad sen nogat fyllning innuti. mmm finns det något godare :D

sezierra
0

Min pojkvän kommer inte hit förrän till helgen så det blir nog ingen choklad till mig men däremot ska hästen få ett äpple för det är hans födelsedag =)

Stormviskaren
0

#1 hihi okej :P Grattis (häst) :D

abbis
0

kunderna har bombat pralinskåpet idag…jätteroligt då vi bara sålt Praliner i 2 veckor..Skrattande själv fick jag en semla…

En krukmakare och bloggare http://krukmakerihemjord.blogspot.com/

HannaM
0

jag har druckit te, närmsta jag kommer idag tror jag…

[Crazyonthis]
0

Jag fick en ask belgiska Praliner i miniformat av min pojkvän nu ikväll när han jobbat klart…..Vi brukar oftast ge varandra choklad, inte någon jättechokladask eller så, men något litet, då vi gillar choklad båda två, och jag är galen i belgisk choklad, så jag känner mig nöjd:-)

HannaM
0

om jag var lite piggare skulle jag nog slänga ihop liet chokladbollar til mig själv men nae, kanske gör det imorgon, om jag orkar..

Stormviskaren
0

jag fick mitt choklad av en hemlig beundrare. hihi spännande :P Det var en i skolan som gav mig de så sa hon de är inte från mig de är från en hemlig beundrare :P

[Asta]
0

Jag köpte lite choklad till mitt folk här på jobbet.

Lange85
0

här köpte man choklad till sig själv, som vanligt….

Anne
0

Jag fick chokladhjärtan ifrån www.venuschoklad.se

Vita med Xantétryffel, mjölkchokladhjärtan med espressotryffel och mörka med körsbärstryffel - alla var fantastiskt goda. :)