Choklad iFokus

Choklad

Etikett: drickbar-choklad
Läst 3084 ggr
Vibeka
0

Mozart (Chokladlikör)

Finns det något sååå gott som choklad likören Mozart?!?!??! Den är min favvo alla tider!! Men tyvärr finns den juh inte här i Sverige att köpa! Ledsen Men kanske tur det *Fniss* skulle bli beroende direkt! Hahahahaha

Någon fler som gillar den?!

Ljus Carina

[Lady-Oona]
0

Jodå, den är väl Ok, hade en flaska en gång, köpt i Tyskland tror jag men min då tonåriga son "snodde" stor del av den och bjöd kompisarna på. Då var jag inte glad. Idag skulle jag nog tycka att den var för söt…tror jag…Mozartgodis finns väl här tror jag.

Skål på dej Vibeke/Carina, OonaSkrattande

sezierra
0

Den har jag aldrig hört talas om! Jag ska genast sätta upp en efterlysning på den så att jag också får veta vad det är! Ingen som har en bild på den?

Vibeka
0

#1 men "jädrans" unge! Hahahahah Nej den är helt perfekt!! men det finns en mörk och en vi variant oxå! *Ler* Jo men flytande är godare Flört Men ska köpa mozart gottan och prova! Tack för tipset Oona Skrattande SKÅL!!

#2 här kommer bilder!!  

Kram Carina

sezierra
0

Jag skulle lätt köpa alla tre bara för att få flaskorna. De ser ut som karameller de också!

Leffe
0
Faxlin
0

Har aldrig smakat den mörka och den vita mozarten. Men den vanliga är jätte god. Dock inget man dricker ofta precis och absolut inte i stora mängder.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars