Choklad iFokus

Choklad

Etikett: allmänt-choklad
Läst 885 ggr
kerre
0

Godaste vit chokladen någonsin!

Inte trodde jag att det var när jag blev vegan som jag skulle få äta den godaste vit chokladen jag någonsin ätit!

har ätit det mesta i vitchoklad väg innan då släktingar åker till bryssel etc och kommer hem med delikatesser men det här klår det med hästlängder.

Vegan diets organic White bar från Organica

full med små svarta vaniljprickar av äkta vanilj och den smälter på tungan mmmm… synd bara att den är lite dyr ca 50-70kr för100g kakan? men i chokladprovar kretsar brukar det inte vara någon större kostnad :p

Migoff
0

Mmm…

Faxlin
0

mmm, låter underbart. Och priset är inte så farligt med tanke på kvaliten som den verkar ha.

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

LiindaH
0

Oh den låter ju helt suverän !

// Liinda

Milka
0

Jag fick också vit veganchoklad i julklapp, och den var faktiskt jättegod! Först smakade den lite annorlunda, eftersom den var gjord på rismjölk, men efter ett par bitar var den supergod! Glad

Fick vanlig "mjölk"choklad också, med rismjölk då då, och chokladtryfflar ^^

kerre
0

nu är bägge kakorna uppätna mmmm har inte provat någon annan vegan vit choklad men har inte hört något bra om den av rismjölk förren nu har bara hört att den smakade som billig vitchoklad men det stämmer inte?

är i sånna fall väldigt intresserad för den är mycket billigare :p

Milka
0

#5, det är ju mycket möjligt att jag råkar gilla billig vit choklad :)

kerre
0

haha ja så kan det ju också va men rismjölk är ju godare än vanlig mjölk så det borde vara godare än vanlig billig vitchoklad :p ska prova iallafall!