Choklad iFokus

Choklad

Etikettoff-topic
Läst 1046 ggr
Dojdan
0

Livsfarlig sajt!

Herregud, varför hittade jag in hit? En sida som jag bara måste bli medlem i… men som garanterat är livsfarligt att vara medlem på… kan chokladsugen faktiskt öka ännu mer nu? Oh my..

Ebba-A
0

Haha, br att du gillar sajten! Jadu, åk och köp dig en chokladkaka då? ;) Du kan ju läsa alla trådar och artiklar om att choklad är nyttigt så kan du äta med gott samvete också :)

Värd på Choklad iFokus

Dojdan
0

Ja, men visst är det väl bara mörk choklad som är nyttigt? det är jag iinte så förtjust i…

Ebba-A
0

#2 Men du kan nog unna dig en ljus chokladkaka, det är ju helg ;)

Värd på Choklad iFokus

hus-musen
0

#2 choklad är gott i alla former=) Köp en liten ljusare kaka då, så blir de lite nyttigare än en storFlört

Qui dormit, non peccat

ewelinusenx
0

haha de är ju bra ;D

Dojdan
0

ja.. alla sätt är bra utom dom dåliga ;)

ewelinusenx
0

#6- haha jaa xakt.. man kan ju unna sig ibland.. som jag hittade ett underbart kladdkakerecept.. och jag blev helt sålt på engång ;D

Faxlin
0

#0: Jag tycker det är jättebra att du hittat hit. Och det är inte alls farligt här. Eller jo, det är en liten risk för att man ska dreggla ner tangetnbordet visserligen. Men lägg plast över då går det bra :-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Dojdan
0

#8 hehe.. ja okej då ;) Plastfolie får det bli!

giffan
0

#8 Tack för tippset *hämtar genast plast*

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Ebba-A
0

#8 #9 #10 Jag har en liten tom yoghurt-hink här brevid datorn, funkar alldeles utmärkt att ta fram när någon visar nån suktande bild ;)

Värd på Choklad iFokus

Dojdan
0

haha, smart Ebbis!