Vad har ni ätit?
En liten tråd som gäller fram till 1/3-09
Skriv vad ni har mumsat på i chokladväg och vilka projekt ni har på G!
Just nu har jag gjort i ordning chokladklubbe-smet som ska stå och stelna innan den kan rullas och doppas. Av överbliven grädde och choklad gjorde jag en härlig chokladdryck. Lite mjölk och kakao slank också ner ^^
Idag har jag druckit varm choklad (oboy) med grädde och chokladsås :)
Värd på Choklad iFokus

chokladpudding
Qui dormit, non peccat
#2 + #3 Mumsigt!

Idag fick jag världens choklad-sug, och hade ingen choklad hemma. Så jag tänkte ta lite nougat-sås (sån man har på glass) och spruta i munnen, haha. Tryckte dock lite för hårt på flaskan så det hela slutade med nougat-kallsup och en brunfläckig VIT tröja. Haha..
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
igår åt jag 2 halva choklad kakor e halva med mjölkchoklad och en med nöt i och kommer äta om dem andra halvorna idag, sedan får jag se vad som dyker upp
Besök gärna min FB:sida:http://www.facebook.com/RosaliesDesign och min hemsida http://www.rosaliessmycken.n.nu/
Medarbetare på återbruk , trädgård och Feminism
Idag blev det varm oboy med skummad mjölk, så otroligt gott med en bull efter hundpromenaden :)
Värd på Choklad iFokus
En kex-choklad! ;)
Nu har jag rullat och doppat chokladklubborna i mörk choklad, så snart det har stelnat ska ni få höra resultatet ;)

Två delicato-bollar har jag ätit idag!
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
#10 Mumsigt!
Nu är chokladklubborna färdiga och jag smaskar av dem ^^

I dag vart det varm choklad med vispgrädde och chokladsås. Härligt gott att värma sig med efter några timmar i stallet med kusarna. Missförstå mig rätt, jag älskar att var amed hästanra ute. Men jag hatar snö. Så att då få värma sig när man kommer hem på kvällen med en kopp varm choklad, det slår det mesta. Då har man fått allt, hästgos och ungänge och så den varma chokladen :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Nu är chokladisarna uppätna. Åt chokladtårta idag med då vi firade mig :) Snart 15 ju ;)

glass med russin, chokladbitar och nötter : D