Choklad iFokus

Choklad

Etikettoff-topic
Läst 1039 ggr
Faxlin
0

Choklad under helgen

Hela denna helg har varit fylld med choklad i de olika formerna här hemma. Jag bakade kladdkaka, den vart suverän. Ändå bättre när man körde den i micron ett par sekunder :-)
Sedan har vi ätit lördagsgodis med barnen i skålen låg det massor med dumle och nötcreme, majskulor och geisha. Avslutningen på chokladfrosseriet vart en stor kopp med varmchoklad med vispgrädde och chokladsås. Supergott.

Så var min choklad helg, hur var eran?

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Sovgott
0

Jag fick 30 st "lion" i födelsedagspresent (fyllde nämligen 30 år nyligen). Och så bjöd jag mina vänner på kladdkaka med nougattäcke, och alla tyckte den var supergod. Glad

hus-musen
0

åt en marabou daimkaka, o drack ett glas oboy=) annars har jag ätit mest cashewnötter o muslitoppar:) mums!

Qui dormit, non peccat

Migoff
0

Mums, älskar Gesisha!

Jag åt ett paket med After Eight ;)

Fnyan
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag gjorde en massa chokladbollar :D

Grodan
0

jag snodde åt mig någon liten choklagodis i en godisskål hos några bekanta igår… annars bara måltidsersättning m chokladsmak… blandar alltid vanilj o choklad - kan inte dricka dem var för sig, men tillsammans blir det som godis… mums

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

NataliTM
0

Jag har inte fått möjlighet att äta någon choklad alls denna helg! Gråter

Men sambon är iväg och skulle leta efter något gott att köpa till kvällen, så någon choklad får han säkert med sig hem! :)

/Natali

Sajtvärd Arabiska Fullblod