Nya marabou chokladen? :)
Någon som testat nya Marabou med mandel & havssalt?.
Har själv inte provat den, men det låter lite konstigt att man ska ha salt i choklad?, men ska la prova den också :).

Har inte testat den men en annan variant med havssalt o en mandel på, en pralin o den var himla god faktiskt så salt o choklad funkar!
Mode & Skönhet.iFokus -sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Salt och choklad är godare än… det är iaf jättegott! Jag brukar köpa såna där snackshjärtan, med typ gräddfilssmak, och lägga en mjölkchokladbit på! Ljuvligt!
Aha, måste alltså prova den då ^^
Jag har smakat den. Den är god men smakar inte alls salt, tyvärr. Salt i choklad är jättegott, testa Lindts med sea salt. Den smakar salt och är otroligt god! :)
Värd på Choklad iFokus
Oj det var något nytt… choklad och salt…. måste testas!
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus

Salt och choklad fungerar fint. Chokladfabriken i stockholm har en pralin med saltlakritskola i. Den gillar till och med jag som inte gillar lakrits=)
Tyckte det fanns lite salt i marabous nya men det var bara på några få ställen i kakan jag kände det.
#6 joo bara på några få ställen, men gott var det… Tyckte att det fanns lite salt i eftersmaken i den.
Den smakade ganska rolit faktiskt, måste provas! :D

Den är jätte-god!!! Mmmm …
Den har jag inte ens hört talas om
Det låter lite udda måste jag säga…

Mvh Stephanie 

Åhh, måste testa! Jag älskar salt och choklad. Jag älskar "Marabou Amigo" med såna där salta snacksbitar i! Uuuunderbart!!!
Brukar även ha salt när jag gör kladdkaka. Så underbart gott mot det söta och gör det inte sådär sliskigt :)
#10 Vad kul med någon annan som gillar amigo-kakan!
#12 JA, verkar vara många som inte gör det. Jag förstår VERKLIGEN inte varför =P
#13 Precis! Den är ju härligt krispig, len, söt och salt samtidigt!
#14 Jaa, åh vad sugen jag blev på den nu! =P
#15 Vad tror du jag blev när jag skrev inlägget då xD
#16 Haha!!

#10 Jag ÄLSKAR också Marabou Amigo

Den nya är jätte-god …

Gillar också den nya