5 STORA CHOKLAD
Hajsan, var på Liseberg i fredags & vann 5 stora choklad. Toblerone, Mjölkchoklad, Schweizernöt, Kexchoklad en STOR påse med chips, popcorn & en påse Daim. Det var en kille som ville köpa allt för 500 Spänn. ALDRIG I LIVET !!!
Oj , va mycket :) Mums! :P

åhhh, vilken tur du måste ha! Jag vinenr ju alldrig på lotterier och sådant.
Wow :) grattis!

och jag som var glad att jag vann en nalle XD ahahahah Grattis :)

Mahaa, Har vatt hoss Levelinamin (Lilly) Nästan hela kylen är full med choklad, YUMMMMMMMY *Kastar ut lita choklad till alla*
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

#5 haha, tack så mycket xD
Hehe jag gjorde samma sak en gång när jag var där förra sommaren! :) Jag vann en stor mjölkcholkad, en stor schweizernöt och en stor kexchoklad. Men det var inte allt.. jag var där med mina syskon och kusiner och de vann också en hel del så när vi åkte hem på tåget hade vi inte mindre än 11 stora chokladgrejer med oss..
Gissa om min sambo blev förvånad på kvällen när han öppnade dörren för mig när jag kom hem… ;)
Seeing isn't believing, believing is seeing.
/Mims Medarbetare på Julen.ifokus och Harry Potter.ifokus

Mmmmm,, Blir läskad :P Lyllo dig:P
Coolt!
Vi var också i Liseberg nyligen, vi var rätt avun på alla som gick runt med sina stora choklader! Haha, vi vann inte ett smack ;)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3
Vi var också i Liseberg nyligen, vi var rätt avun på alla som gick runt med sina stora choklader! Haha, vi vann inte ett smack ;)
Va lycklig och gör andra lyckliga<3

JAg ÄLSAKAR ju Chklad!!
meeehh, jag vill oxåå vinna!! Sist jag vah på Liseberg så var jag 1 nummer från stjärnvinsten på kexchokladhjulet 
Nyfiken på vegansk styrketräning? Då kan du kika in på min blogg http://veganlifting.blogspot.se/

Klart man inte säljer en chokladvinst och ännu mindre fem sådana. Grattis i efterskott till en hel massa choklad.
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
när jag var där i somras vann jag (min mamma vann åt mig) ungefär 4,5 kg godis-
Någon som vet hur det är med dessa stjärnvinster - är det ett stycke choklad det rör sig om eller är det fyllt med småpaket? Min bror vann en gigantisk Toblerone för en massa (10?) år sedan, och det var just en gigantisk Tobleronebit! Det var köttyxan som gällde om man ville få loss en bit. Andra som jag hört om senare har fått den stora förpackningen fylld med småpaket. Löjligt.
_No way! Yes way!
det är ofta i alla fall på lisseberg ( vet inte hur det stavas ) småförpackningar i en stor
Tobleronen är en stor toblerone :P Vann en sån, äter dock inte så mycket toblerone, så det mesta av den gavs bort XP
Det var från Liseberg alla Toblerone kom ifrån. Då verkar det som om det är lite varierar lite huruvida det är en bit eller massa småförpackningar. Själv föredrar jag förstnämnda. När vi fick chokladen bodde alla sex syskon hemma, så vi var trots allt åtta pers samt x antal vänner som mumsade i oss chokladen. Så den gick åt. Till slut.
_No way! Yes way!
#19 Min kom inte från liseberg, så det kanske är olika på olika ställen. kanske var min bara en specialare :P
Vi vann en stor kexchoklad på Liseberg, men vart riktigt besvikna när vi öppnade kartongen. Kartongen var större än innehållet om man säger så. 
#16. Och ja, den stora förpackningen är fylld med små (i mitt tycke) chokladkakor.