Choklad iFokus

Choklad

Etiketthögtider-choklad
Läst 1977 ggr
Ebba-A
0

Favorit i påskägget?

Påsken närmar sig med fart, och många förknippar påsken med godis. Viken är eran favoritgodis i påsktider? Och vad har ni tänkt fylla påskäggen med i år?

Värd på Choklad iFokus

Faxlin
0

Åhh, det är svårt. Men det blir helt klart choklad i alla fall. Mycket blandad choklad blir det nog. ;-)

Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

hus-musen
0

Köper inte påskägg o knappt godis heller.. Men de blir väl en chokladkaka, fast den skulle ja ha köpt ändå=)

Qui dormit, non peccat

liinah
0

anthon bergs marsipanägg….. har fått sådana i alla år…. och mandelägg, mmmm så gott!

nadnadiine
0

Jag har ingen speciell favorit, men choklad är ju grymt gott :D

Cajza
0

Blandat godis, tuggummi och pengar // Karin

Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens

Norrann
0

Anton Bergs mandelägg är godaste påskgodiset.

gullenos
0

Ben&Jerrys…

Hah vet inte jag har faktiskt börja tröttna lite på godis. Fast idag kände jag mig extra barnslig och köpte en "Äntligen Lördag" med en massa barnsaker i haha ;)

murkla
0

svårt att säga! Mycke är gott!

[lillbrun]
0

Helt klar dom där chokladäggen med nougatfyllning!  mmm hoppas man får ett påskägg i år :)

Toaden
0

jag tycker faktiskt bäst om dom där äggen man köper i lösvikt på willys med blått glänsande papper och nån vit fyllning x)

hannabrink
0

Choklad är alltid uppskattat ;)

lillbakaren
0

jag får åskägg och i år fick ja ett fyllt med: godiset

* en stor påse godis-

* 2 anthonberg marsipan saker med mörkchoklad på.

* en fazer marianne chokladkaka

* en påse anthonberg chokladägg

på tala om påskgodis dags att gå och äta lite. fick så mycke så massa är kvar…

Suzi
0

Choklad och lakrits är mina favoriter :)

Saga85
0

Jag fick en påse mandlar omgivna med choklad och pudrade med kanel. Riktigt goda!

All-for-love
0

Anthon bergs mandelägg jag  åt nog upp en såndär liten påse på 5 min förut!

HannaM
0
Saga85
0

Mhm. Tyvärr köpte min mor dem i Ullared så vet inte vart jag kan få tag i mer. Grr. Får bli chokladjakt.

HannaM
0

#17 Du ska inte behöva leta länge=) Dom ingår i parrots sortiment av naturgodis=) Så hitta bara en affär som har ett hyffsat stort utbud av det. Har även köpt sånna mandlar på hälsokosten här.

Saga85
0

Skrattande Du är bäst! Jag har aldrig köpt naturgodis, men nu vet jag vart jag ska leta!

HannaM
0