Favorit i påskägget?
Påsken närmar sig med fart, och många förknippar påsken med godis. Viken är eran favoritgodis i påsktider? Och vad har ni tänkt fylla påskäggen med i år?
Värd på Choklad iFokus

Åhh, det är svårt. Men det blir helt klart choklad i alla fall. Mycket blandad choklad blir det nog. ;-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars

Köper inte påskägg o knappt godis heller.. Men de blir väl en chokladkaka, fast den skulle ja ha köpt ändå=)
Qui dormit, non peccat
anthon bergs marsipanägg….. har fått sådana i alla år…. och mandelägg, mmmm så gott!
Jag har ingen speciell favorit, men choklad är ju grymt gott :D

Blandat godis, tuggummi och pengar // Karin
Karin
Medarbetare på Days of Our Lives
Uppfödare av perser & exotic - S*Kattakombens
Anton Bergs mandelägg är godaste påskgodiset.

Ben&Jerrys…
Hah vet inte jag har faktiskt börja tröttna lite på godis. Fast idag kände jag mig extra barnslig och köpte en "Äntligen Lördag" med en massa barnsaker i haha ;)
/Elvira :D
svårt att säga! Mycke är gott!
Helt klar dom där chokladäggen med nougatfyllning! mmm hoppas man får ett påskägg i år :)

jag tycker faktiskt bäst om dom där äggen man köper i lösvikt på willys med blått glänsande papper och nån vit fyllning x)
Choklad är alltid uppskattat ;)
jag får åskägg och i år fick ja ett fyllt med: godiset
* en stor påse godis-
* 2 anthonberg marsipan saker med mörkchoklad på.
* en fazer marianne chokladkaka
* en påse anthonberg chokladägg
på tala om påskgodis dags att gå och äta lite. fick så mycke så massa är kvar…
Choklad och lakrits är mina favoriter :)
Jag fick en påse mandlar omgivna med choklad och pudrade med kanel. Riktigt goda!
_No way! Yes way!

Anthon bergs mandelägg jag åt nog upp en såndär liten påse på 5 min förut!

#14 Å dom där är läskigt goda
Mhm. Tyvärr köpte min mor dem i Ullared så vet inte vart jag kan få tag i mer. Grr. Får bli chokladjakt.
_No way! Yes way!

#17 Du ska inte behöva leta länge=) Dom ingår i parrots sortiment av naturgodis=) Så hitta bara en affär som har ett hyffsat stort utbud av det. Har även köpt sånna mandlar på hälsokosten här.
Du är bäst! Jag har aldrig köpt naturgodis, men nu vet jag vart jag ska leta!
_No way! Yes way!

#19 Jag har mina dagar=)