Chokladfestivalen
Är det någon som planerar att gå på Chokladfestivalen i höst? Den hålls 15-17 oktober på Nordiska Museet i Stockholm.
Jag planerar faktiskt att åka dit på lördagen, har missat det tidigare år men nu så!
Värd på Choklad iFokus
Skulle vara kul att åka dit :)
Jag får väl se :P
#1 Vill du inte följa med oss då? Det är jag och pappa som planerar att åka, du får absolut plats om du vill!
Värd på Choklad iFokus
#2 Visst! Det skulle jag kunna göra, Ska bara se så att vi inte ska göra nåt den dan :)
Åååh det vore awesome. Kan troligtvis inte men får tjata på mamma 
/Isa

Näe inte i år heller, vill så jäkla gärna men jag orkar inte med den mängden folk som det brukar vara. Har hört om lååååånga köer.
#5 Tips: Åk inte dit förrän vid 14-tiden!
Det gjorde jag och min exman, då vi var där 2005. Vid 14 var det inga köer alls, vi kunde gå bara rätt in.
Visserligen "missade" vi konditors-SM men det var ju inte därför vi var där, utan för att prova och handla choklad. Ett varv runt chokladutställarna och det dröp choklad ur öronen sedan
.
Synd att det är i Stockholm
Bor i Göteborg
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Ebba: Har ni bestämt om ni ska dit?
#8 Vet inte, vi får se :)
Värd på Choklad iFokus
#9 Okej :)
Imorgon är det dags! Vet fortfarande inte om jag kommer åka än, får se då. Vore jättekul, men har eventuellt andra planer. Åker jag så lovar jag att skriva ett litet reportage, är skyldig er det efter den uterblivna chokladprovningsartikeln :)
Är det någon som ångrat sig och ska åka ändå? ;)
Värd på Choklad iFokus
Får väl se..
Nu åker vi! :)
Värd på Choklad iFokus
Såg ett klipp därifrån imorse så g GOTTT uT"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Blev su sugen så jag Fick ont i magen …
Tråkigt nog så kom vi aldrig fram. Kön var ner till parkeringen, och vi hade helt enkelt inte tid eller ork att stå där eftersom vi hade annat att göra också.
Värd på Choklad iFokus
#15 Tråkigt :(

Att jag alltid ska upptäcka allt sånt försent ;__;