Choklad iFokus

Choklad

Etikettallmänt-choklad
Läst 2692 ggr
Shortforcrazy
0

Bulle med bulle

Jag undrar ifall det finns någon som känner till det skånska fenomenet Bulle med bulle? Vad är själva grejen med det hela? Själv har jag testat men blev inte alls förtjust.

Vad en Bulle med bulle är; http://www.bullemedbulle.se/2010/02/01/vad-ar-bulle-med-bulle/

HannaM
0

Haha låter som en typisk grej ajg skulle kunna gilla…

Shortforcrazy
0

#1 Jag tyckte att den var helt avskyvärd >.<

HannaM
0

Jag gillar udda kombinationer, salla och mjukglass är kanon. Tror jag skulle kunna tycka om det där..

Elshira
0

Jag älskar en riktigt mjuk fralla och jag älskar chokladboll. Så jag ska nog pröva det någon dag!

Hakuna matata!

[chriistina]
0

Aldrig hört talas om, och då bor man ändå i Skåne…
Gillar med konstiga grejor, typ pommes doppade i mjukglass eller mjukglass i korvbröd :P Men denna skulle jag aldrig få för mig att smaka…

HannaM
0

#5 Ja pommes i mjukglas… åååå  eller isbergssallad med vaniljglass.

[TheoA]
0

#6 Pommes med glass är jätte gott! :)

IceLinn
0

det är jätegott ju :D

Shortforcrazy
0

Pommes med milkshake och snacks med Ahlgrensbilar gillar jag, men annars har jag nog inte testat så mycket "udda". Dock är jag nyfiken på gurka med sirap :P

HannaM
0

Chips och lösgodis samtidigt också. Och så äta popcorn och dricka te!

sayuri
0

Hade ingan aning om att det existerade och kommer inte heller att ta reda på hur de smakar för de ser väldigt skumt ut

Caroline.H
0

#10 Grillchips med mjölkchoklad eller lättsaltade chips med vaniljglass, mmmmmm! :D Te och popcorn är supergott!

Det här skulle jag vilja prova. Det ser ju gott ut… Oskyldig

//Caroline

Saga-M
0

Man kanske kan göra egen bulle med bulle? Oskyldig

Jag gillar råa pommes frites att bara äta *_*

”Livet är som en dans ─ när man kan stegen”
Stolt medis på barnens.ifokusSajten för dig som är under 16 år. Är du under 16, och vill ha skoj, säger jag bara: VÄLKOMMEN IN >8D

Caroline.H
0

#13 Hmm, har också funderat på det. Det borde man ju kunna?

Råa pommes frites…MUUUUUUMS!!!!!! -.- Onormalt eller inte?

//Caroline

[TheoA]
0

#14 om man har en påse med pommes från mc donalds och lägger den i fickn och sen så tar man upp dom när man kommer hem så är dom as goa :P

Caroline.H
0

#15 Jag tycker om mjuka pommes(dom som inte är knapriga?) frites, precis lika mycket som frysta. :)

Mitt inlägg i #14 kan upfattas fel, jag tycker om frysta pommes frites. När jag läser vad jag skrivit så uppfattar jag det som att jag avskyr det, men det är gott! :D

//Caroline