Choklad iFokus

Choklad

Etiketterchokladprovningarchokladfestivaler
Läst 2587 ggr
Ebba-A
0

Chokladprovning bokad!

För snart ett år sen fick jag en chokladprovning i födesledagspresent, och nu är den bokad! Så 30 mars ska jag upp till Stockholm. Provningen kommer ske i butiken Small Island Chocolates & Coffee, någon som varit på en provning där?

Kommer bli jättekul :)

Värd på Choklad iFokus

HannaM
0

Nej där har jag inte varit men chokladprovning har varit jättekul när jag varit på det=) Massa gott att smaka och spännande att lyssna på.

miasofia
0

Åh va spännande det låter.

Sunrise
0

Glöm inte kameran ; D

Migoff
0

Har du varit där nu, hur var det? :P

Ebba-A
0

Det var jättekul och lärorikt, och gott såklart Flört Håller på med en liten artikel om det nu. Fotade lite också, vet inte om det blev några användbara bilder dock.

Kan inte säga att jag kommer ihåg allt, det beror nog både på mitt korta minne och att det hände en sak ungefär en timme efter provningen som fick mig att glömma allt annat.

Värd på Choklad iFokus

Sunrise
0

#5 Oj, vad hände? D:

Ebba-A
0

#6 Helt plötsligt stod jag på gästlistan till en konsert med mitt favoritband… i Geneve 4 dagar senare. Blev både chockad, glad och ledsen och glömde allt annat i ett dygn. Men kom inte iväg, tyvärr :/

Värd på Choklad iFokus

Sunrise
0

#7 Sorry om jag är über-OT, men vilket band? :D

Ebba-A
0

#8 Haha ja, lite OT. Men det är det tyska bandet Tokio Hotel :) Fast har iof redan sett dom i både Stockholm och Helsingfors nu i mars, men det var ju ändå lite tråkigt att jag inte hade möjlighet att ta mig dit.

Värd på Choklad iFokus

Sunrise
0

#9 Jag kände nästan på mig att det var dom… ;P

Och vad tråkigt att du inte kunde se dom igen D:

Denna kommentar har tagits bort.
Sunrise
0

#11 Nej, det är du som är OT, hehe Oskyldig

[SarasB]
0

vi bokade en chokladprovning i somras, Praliner som är handgjorda med RIKIGA råvaror, inga essenser! från bär han plockat i skogen :) helt underbara! älskar den med bailys och den med hjortron! och vit chokladtyffel!:D