Beroende av nougat!
Är det nån annan än jag som verkligen älskar nougat? Alla sorter! :D Varje gång jag handlar måste jag ha nånting med nougat i :P

yes!
Mmmm…nougat är SÅ gott 

Nougat är gott, riktigt gott. Dubbelnougaten är nog den som ligger mig varmast om hjärtat. Eller blir det magen kanske i detta fall :-)
Cave quid dicis, quando, et cui
Audiatur et altera pars
Dreggel :O¨¨ Älskar dubbelnogat!
Jag har inte ätit dubbelnougat på länge men det är nog dags nu för det är ju så gott.
#5 Samma här 

Har aldrig varit särskilt förtjust i nougat, tycker de blir för sött.. men jag har en kille som älskar nougat så de förekommer här hemma
Qui dormit, non peccat

Någon pralin med nötnougat är alltid gott. Men en hel kaka blir alldeles för mäktigt i mitt tycke.

Jag bara älskar dubbelnougat av hela mitt hjärta! :* Finns knappt nåt godare.
Ja e helt beroende xD :PMums

Ohh, så ramlar jag in i denna tråd. den är livsfarlig. Nu är jag ruskigt sugen på dubbelnougat. Ohh, vill ha. Undrar om sambon skulle vilja åka och shoppa åt mig? Hmm, misstäner att svaret blir ett stort Nej. Jaja får fortsätta vara sugen på dubbelnougat ett tag till. ;-(
Audiatur et altera pars

#11 Ja, denna tråd är rysligt farlig, det håller jag med om ;P

Tur det är lördag!
.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Meehh, jag har ingen nougat nu heller. Det är verkligen synd om mig känner jag.
Audiatur et altera pars

Haha, jag känner mig också beroende av nougat :P Sitter och proppar i mig nougathjärtan ^^

Nu blev jag också sugen ju! Men jag har godisförbud…
Men nougat är det godaste som finns!
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]
Nougat är gott….men man blir väldigt snabbt "mätt", det klibbar i gommen och man blir törstig som en kamel…..men visst är det gott med lite nougat ibland. =)

När jag var liten gjorde min bror och jag julgodis i tärningar med ren nougat samt några med hälften mandelmassa. Det var enkelt och oerhört gott minns jag. När jag såg denna tråd kunde jag inte låta bli att återuppleva barndomens jular genom att köpa ett litet paket ren nougat och göra små tärningar av till lördagsgodis. Gott, men som tur var blir man ganska fort mätt på det.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Älskar nougat!!!
Dubbelnougat - we like! :) xD
-' Rebecca Johansson
Har ett recept på hemgjord nougat om någon är intresserad?
Skulle kunna tänka mig att det är gott att bara tärna och doppa i choklad ;)
Värd på Choklad iFokus

#21 Ja, snälla skriv upp det! :)
MVH Emmy/ cikorias.blogg.se
[kaniner och gerbiler]

#21 Hemmagjord nougat? :O Kan det verkligen vara något? :P Smakar det som nougaten man köper?
#23 Har inte testat än, men ska göra till jul när vi ska sälja julgodis på marknaden här.
Receptet kommer snart!
Värd på Choklad iFokus
soft nougat e gott :D

hahaha, jag är lite udda, jag mår illa bara jag känner lukter av dubbelnougat x'D

hahahha xD Synd bara att det är min syrras favorit XD
Nu är jag jättesugen på nougat! Får köpa mig en bit imorgon ;)
Värd på Choklad iFokus
mitt favorit "fingodis" är belgiska sjöfrukter. såna där fyllda choklad räkor musslor m.m
allt gott i samma godis, vit/ljus choklad och nougat inuti
typiskt att man har diabetes 
jag är inte direkt beroende av nougat men det är väldigt gott! :-)