Favvo choklader ?
Vilka är era favvo choklader ?
min är marabou,plopp,center och daim (kommer inte på fler just nu)
Denna är min favorit: http://www.fazer.fi/Brandit/fazerinsininen/Valikoima/Karl-Fazer-Exclusive/?productId=67672
Otroligt god choklad, som jag alltid köper när jag besöker Finland
Annars gillar jag Malteser och Dajm.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Mörk choklad, helst Lindt & Sprungli. Fast just nu är favoriten Marabou Premium Dark Chocolate & Lemon Mousse. Den är fantastiskt god.
Själv älskar jag en choklad som heter "Trensito". Den säljs i Spansktalande länder, min absoluta favorit :D
Hälsningar,
Carlo
Följ mig på instagram: andrethenoble
Medarbetare på choklad.ifokus.se & blodgivning.ifokus
Lindt Creation Mousse au Chocolat Noisette och Lindor-kulorna med hasselnötter 
Vit Toblerone, eller vilken choklad som helst med nötter i, underbart! :D
Center! :D

Ja.. det är svårt.. men amedei °9 ligger alltid bra till. Men rent allmänt, choklad någonstans mellan 65 och 80 % kakaohalt och av bra kvalite utan onödiga ingredienser. Sen gillar jag inte alla sånna, lindt är det inget fel på men om man jämför med andra så står den sig ganska slätt.
Pratar vi budgetmoffarsötsugschoklad så väljer jag gärna fazers mjölkchoklad eller mörk bounty.
Min absoluta favvon är belgisk av märket Neuhaus.
Sedan kommer italienska Sorini, och efter det troligen Fazer och Anton Berg. Marabou har jag inte tyckt om på väldigt länge, förutom en special choklad som kom ut för något år sedan lagom till jul med en "julig smak"; jag tror det var nejlikor, kardemumma eller något likande i den. Den var bra! Sedan såg jag den aldrig mer igen.
Center som säljs vid lösvikt, Dumle (helst lite kyld), Kinderägg och Marabou, och Mars.. Mmmm.
Vanlig standard Toblerone!
HH
Fazers mjölkchoklad <3
Fazers mjölkchoklad, Marabou mjölkchoklad, Vit choklad, Rieter sport vit choklad, marabou premium dark chocolate milk, plopp, snickers, bounty.. mums
Just nu Marabou apelsin krokant
Vanlig marabou är aldrig fel… Gillar flera av deras "smaksatta" också. Typ apelsinkrokant, mintkrokant, digestive osv.
Usch, man ska inte sitta och fundera på sånt här, nu blev jag sugen på choklad! 

Mvh Stephanie 

Vit Toblerone, maraboue digestive och såklart kinderägg 
Belgisk choklad, After eight, choklad med marsipan, mm =D
yjrx
Emil Gustavs vita med tranbär.